۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

آثار دانشجویان

تابستان امسال، دانشکده، یک سری کلاس های رایگان آمادگی برای داشنجویان جهت شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری رشد برگزار کرد که من مدرس بخش پوستر اون بودم. در مجموع سه نفر خانومها مهدیس بابایی، فهیمه کلانتری و مبینا مؤمنی به مسابقات فرستاده شدند. بعلت مشغله کاری خودم نتونستم همراهشون برم، و مدیر محترم گروه، سرکار خانوم ابوالقاسمی لطف کردن و اونا رو همراهی کردن. روز جشنواره خبرای بدی رسید که حکایت از ناداوری در حق شرکت کننده ها بود، طوری که صدای سایر شهرستان ها هم دراومده بود. در هر صورت، بعد از بازگشت از سفر، کارهای بچه ها رو دیدم. پوستر هاشون خیلی خوب شده بود و من هم از این مطلب خیلی خوشحالم. از بین بچه ها، مبینا مؤمنی، لوح تقدیر گرفته که بهش تبریک می گم. شاید بزرگترین تاثیری که کلاس های تابستون روی بچه داشته، این بوده که هر کردوم تونستن توی یه قابل شخصی، ایده خودشونو به شکلی مناسب مطرح کنن و توی دام کلیشه های خزنده ای که خیلی آروم هنرمندارو درگیر می کنه نیفتن. بازم تأکید می کنم به نسبت دوره تحصیلی شون و کارای بقیه بچه های دانشکده که آخر ترم های قبلی دیدم، چند سر و گردن بالاتر کار شدن. براشون آرزوی موفقیت می کنم.
تصاویر نمونه کارای این دانشجو ها رو تو ادامه برای بقیه می ذارم تا بدونن کار خوب انجام دادن زیاد دور از دسترس نیست. کارهای دانشجو ها رو بر ساس ترتیب الفبایی گذاشتم. برای دیدن آثار، به ادامه مطلب مراجعه کنید.



  • پوستر های جشنواره با موضوع ترافیک:
1. مهدیس بابایی

3. مبینا مؤمنی
  • کارای طول ترم تابستانه
1. مهدیس بابایی


2. فهیمه کلانتری
 
3. مبینا مؤمنی
 

هیچ نظری موجود نیست: